Re: Wandystan: Konsultacje: Zmiana ordynacji wyborczej

Ivo Karakachanow

@Michaś - ja tam tylko sprzątam w tej kadencji - robię kwestie techniczne
- dostałem polecenie od kanclerza przeprowadzić debatę to przeprowadzam,
osobiście jestem przeciwnikiem jakichkolwiek głosów ważonych o czym mówiłem
nie raz i co jak dobrz ewiesz jest w programie FLM - ostatnio politycznie
mam gówno do powiedzenia - nie jestem szefem partii, podkanclerzym jestem
od ogarniania kwestii technicznych, podskkarbi zaś zajmuje się liczeniem i
wypłacaniem kasiory na żądanie knclerza i ministrów - ergo akurat w tym
wypadku poglądy mam zbliżone do Ciebie

@Ciuapak - nie, nie miałem skurwysynu na myśli stołka na który się nie
pchałem i który dodaje mi roboty, miałem na myśli miłość tłumów i kilka
fajnych inicjatyw, których wystarczyłoby na pięciu takich jak ty - jebany
cieniasie* - odpierdol się Kochanie ode mnie w końcu

* tak się wczuwam w uprzejmościowy klimat a la Ciupagorat Radetzkistanu
anno wandi 2012 (patrz: odpowiedź na przysięgę obywatelską Pupki)
--
Ivo