Re: Wandystan: Sugestie działania

Ale który tekst? Ten ze środkowej kolumny, czy z bocznych? A jeśli ze
środkowej, to jaka przeglądarka?
Żeby nie było nieporozumień (bo jak czytam siebie to nie wyraziłem się
dość jasno) - chodzi mi o małe, szare godła z tła strony, a konkretnie
o ich obramowanie. Na marginesach wygląda to spoko, tylko jak akurat
wypada blisko tekstu (lub innego wyraźnego elementu), to jakoś nagle
ta ramka robi się mi się bardziej kontrastowa (kwestia sąsiedztwa
zapewne wpływa na wzrok i postrzeganie :P). I to taki dysonans trochę,
patrzę na tekst i nagle widzę obok wyraźną linię pionową albo poziomą,
która mi się wybija z szarego tła i jest jak gdyby "z dupy" w tym
miejscu.

Nie mówię, że to poważny problem (pewnie zresztą indywidualny) i że
trzeba to koniecznie poprawiać, tyle tylko że mam lekki dysonans przy
patrzeniu, to wszystko. Nie wiem nawet jak by to zrobić - zwiększyć
przezroczystość tła, albo tylko ramki tego godła? Nie wiem, to pewnie
by nie miało sensu. Nie zaprzątajcie sobie tym głowy jeżeli to tylko
moje wrażenie ;-)

Co do przeglądarki to Chrome, na WinXP, 1280x1024.