Re: Wandystan: Konsultacje: Zmiana ordynacji wyborczej

"Podpułkownik Winnicki

W dniu 6 czerwca 2012 22:44 użytkownik Ivo Maria "Ingawaar" de
Folvil-Arped-Karakachanow <ingawaar@...> napisał:

**

@Michaś - ja tam tylko sprzątam w tej kadencji - robię kwestie techniczne
- dostałem polecenie od kanclerza przeprowadzić debatę to przeprowadzam,
osobiście jestem przeciwnikiem jakichkolwiek głosów ważonych o czym mówiłem
nie raz i co jak dobrz ewiesz jest w programie FLM - ostatnio politycznie
mam gówno do powiedzenia - nie jestem szefem partii, podkanclerzym jestem
od ogarniania kwestii technicznych, podskkarbi zaś zajmuje się liczeniem i
wypłacaniem kasiory na żądanie knclerza i ministrów - ergo akurat w tym
wypadku poglądy mam zbliżone do Ciebie
Nie wiedzialem ze glosy niewazone sa w programie FLM. Albo kiedys
wiedzialem, a zapomnialem. To teraz nie rozumiem dlaczego Kanclerz z FLM
zglasza projekt sprzeczny z programem jego partii.

(Ja akurat glosy wazone najserdeczniej popieram. Kiedys potepialem, poki
nie zrozumialem, ze sa znakomitym czynnikiem motywacyjnym i pelnia role
czegos co uczony w socjologii Silent nazywa...nie pamietam jak nazywa, w
kazdym razie zabezpieczaja stabilnosc polityczna).

--
z poważaniem,

Michał Feliks
poseł na Sejm Księstwa Sarmacji