Re: Co z tym Wandystanem?

pmk

justify:1io2557l

ob. Winchester:
Unia unią, ale Wandejczycy w pupie mają chyba
działalność na terytorium Księstwa Sarmacji, wybierając
tylko powolną agonię na ich przestarzałej liście
dyskusyjnej.
Obywatelu Winchester, pozwólcie że parę spraw
wyprostuję:
― Pierwsze i najważniejsze: Wandejczycy działając na
Liście Dyskusyjnej działają na terytorium Księstwa
Sarmacji.
― Po drugie, Wandejczycy aktywnie działają także poza
granicami Mandragoratu Wandystanu. Choćby w mediach
ogólnosarmackich.
― Po trzecie, tak samo jak wy słusznie zaprotestujecie na
stwierdzenie że forum jest przestarzałą formą
komunikacji (bo czemu nie grupa na fejsbuku?!), tak i ja
będę protestować kiedy ktoś będzie nazywać listę
formą przestarzałą. To po prostu inny sposób
komunikowania się, który nam odpowiada bardziej.

ob. Winchester:
Czy nasz Książę nie ma prawa do zobowiązania
Wandejczyków (chociażby oficjalnych funkcjonariuszy
reżimu Wandowego) do udzielania się na Forum Centralnym.
Jakie prawo ma Książę do zobowiązania ob. Jeremiasza
Winchestera do udzielania się w ogóle w Księstwie
Sarmacji, lub w jakimś konkretnym przejawie jego życia?
Nie ma takiego prawa, ba, nie ma takiej fizycznej
możliwości. To samo tyczy się zobowiązywania do
aktywności mnie, czy kogokolwiek innego z mieszkańców i
obywateli MW. Bajdełej, akurat ja w okresach między
atakami realiozy udzielam się również na Forum
Centralnym, więc w ogóle nie rozumiem w czym rzecz.

ob. Winchester:
Oznaki życia w tym dziale byłyby bardzo miłe i na pewno
znalazłoby się paru Sarmatów co by się w Mandragoracie
zadomowiło.
Parę razy już to pisałem, ale jestem wytrwały, mogę raz
jeszcze. Sarmaci spoza Wandystanu albo woleli forum, albo
zostali postawieni przed faktem dokonanym (przeprowadzką),
albo − czy to aby nie konkretnie Wasz przypadek? − w
ogóle listy nie zaznali. I okej, teraz jeśli chce się np.
uczestniczyć w życiu politycznym Księstwa na szczeblu
centralnym, trzeba się przemóc do forum choćby się go
nie lubiło, a nie wołać z listy dyskusyjnej że macie
się tu do mnie przenieść bo chce się w tej piaskownicy z
wami bawić. Tak samo, jeśli ktoś chce się zadomowić w
MW, to jest bardzo mile widziany na liście, ale niech nie
oczekuje że nagle te kilka osób które Wandystan tworzy,
rzuci wszystko i poleci na forum żeby tam dotrzymywać mu
towarzystwa.

Korzystanie czy to z forum, czy z listy, przez osobę która
tego nie lubi jest rzeczywiście nieco upierdliwe (wiem to
po swoim użytkowaniu forów), ale jednocześnie wymaga tak
naprawdę niewiele wysiłku żeby nad swoimi idiosynkrazjami
przejść dalej i z narzędzia którego się nie lubi po
prostu korzystać. Do czego zachęcam i przypominam: pusty
mail na wandystan-subscribe@yahoogroups.com.

ob. Karolina:
A w tym dziale nie ma nawet informacji o tym, że MW używa
listy, nie ma poradnika, jak się na nią zapisać − i to
jest problem dla nowego mieszkańca, który zamieszkał w
GWS!
Słuszne spostrzeżenie! Postaram się coś z tym zrobić.

/justify:1io2557l

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Życie Wandystanu, w wątku Co z tym Wandystanem? pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=7266&p=71916#p71916.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.