Końcówka niezapowiedzianego urlaubu

Alojzy Pupka

Wprd!

Powinienem był się najpierw odmeldować, a dopiero potem zniknąć,
ale lepiej się wytłumaczyć po czasie, niż w ogóle przemilczeć sprawę.
Otóż dorwała mnie silna, wielowymiarowa i wieloaspektowa realioza
i w sumie jeszcze trzyma, ale powoli odpuszcza. Po łykędach powin-
no mnie być więcej i powinny się (wreszcie!) ruszyć różne sprawy
związane z zamykaniem okresu przejściowego.

Tyle z mojej strony. Na wszelkie pytania, jeśli będą, odpowiem. Tylko
bez tl;dr-ów, błagam.

akć mdgr ppłk Alojzy Pupka-Bumbum
komisarz ― elektron ― esencjat