Re: Wandystan: San Jang - tow. Radziecki?

Też to miałem po ostatnich zmianach logowania i faktycznie ciężko wrócić
do normalności, ale jak się wylogować ze stron KS, wywalić *wszystkie*
ciacha z sarmacja.org i dopiero zalogować się na nowo na głownej, to po-
winno zaskoczyć.
Może i powinno... ale nie. Tym niemniej dzięki za dobre chęci :-)

Also, dopisałem coś tam, coś tam w zalinkowanym wyżej wątku.
Dzięki za zrobienie ze mnie chama, który nie lubi się dzielić
jednoosobową inicjatywą i którego do współpracy trzeba zmuszać :-P