Re: Wandystan: Końcówka niezapowiedzianego urlaubu

Powinienem był się najpierw odmeldować, a dopiero potem zniknąć,
ale lepiej się wytłumaczyć po czasie, niż w ogóle przemilczeć sprawę.
Cóż. Zawsze to coś.

Otóż dorwała mnie silna, wielowymiarowa i wieloaspektowa realioza
i w sumie jeszcze trzyma, ale powoli odpuszcza. Po łykędach powin-
no mnie być więcej i powinny się (wreszcie!) ruszyć różne sprawy
związane z zamykaniem okresu przejściowego.
Zamykaniem? Chyba raczej rozpoczęciem, bo póki co trudno nawet się
tego okresu przejściowego dopatrzeć...

Tyle z mojej strony. Na wszelkie pytania, jeśli będą, odpowiem. Tylko
bez tl;dr-ów, błagam.
- Jaki kształt ma mikroświat?
- Ile prawdy jest w tym, że wśród obecnych obywateli Al Rajnu ukrywa
się klon Czekana?
- Kiedy Wandystan wreszcie dołączy do surmeńskiej macierzy?
<Pozdrawiam paranoików!>
- Czy nadal uznajemy niepodległość Almery Zachodniej?
- Jakie to słowo, gatunek ptaka wodnego, na sześć liter, czwarta "g"?