Re: Wandystan: Pupko, twoje dzieło!

Alojzy Pupka

2012/6/30 Prezerwatyw Tradycja Radziecki <ks.radetzky@gmail.com>:

Dziękujemy Ci, Mandragorze!
Bardzo pięknie Ci dziękujemy!
Nie ma za co, ale podziękujcie samym sobie. Ani jednoosobowo
nie narzuciłem Mandragoratowi zjednoczenia, ani nikogo nie zmu-
szałem do zachowań prowokacyjnych.

Co do przypadku Ciupaka, to szczerze mówiąc średnio mu współ-
czuję spodziewanej kary, od której zapewne się nie wywinie − o ile
mniej lub bardziej rozumiem niechęć wobec składania sarmackiej
przysięgi obywatelskiej (chociaż w jej treści nie widzę niczego uwła-
czającego składającemu), o tyle sensu w robieniu tego tak jak on
nie widzę zupełnie. To działanie z premedytacją, obliczone na wy-
wołanie awantury i w efekcie szkodzenie MANDRAGORATOWI.

Twoja (dość marna) prowokacja to trochę inne buty i myślę że ra-
czej się wybronisz kontekstem i specyfiką kultury.

akć mdgr ppłk Alojzy Pupka-Bumbum
komisarz ― elektron ― esencjat