Re: Wandystan: Re: Co z tym Wandystanem?

Alojzy Pupka

W dniu 1 lipca 2012 01:58 użytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki
<ks.radetzky@gmail.com> napisał:

To była ironia dotycząca tego, że przed dzisiejszym wysypem mało
wypowiadałeś się na LD ;-)
Toż napisałem że „między atakami realiozy”. Tak to już jest że ciężko
być mandragorem na podwójny etat i cały czas być tak samo aktywnym
:)

A nie wiem, tylko wyraziłem przypuszczenie, że takie coś (Jak zapisać
się i korzystać z LD) kiedyś było - dziurawa pamięć mi to podpowiada.
Może w jakimś wandejskim FAQu czy innym poradniku?
Jakby coś mi się kojarzy, można poszukać. Ale to już nie dziś, zresztą
nie wiem czy nie lepiej by było takie coś od razu pod forumowicza przy-
gotować, a nie pod młodego Wandejczyka sprzed paru lat...

akć mdgr ppłk Alojzy Pupka-Bumbum
komisarz ― elektron ― esencjat