Re: Wandystan: Re: Pupko, twoje dzieło!

Tow. Radziecki

Czołem Kiełbasa-Krakowski!

A pewnie.
Siur. Spróbujcie któregoś z innych, ten aż dzwoni. Tak można było
opisać mandragorów Khanda, Winnickiego, czy mandragora Czarneckiego.
Księciunie Michał Feliks, Piotr Grzegorz czy hrabioszcze
Kiełbasa-Krakowski (czy jaki tam Ci tytuł skapnął, nie sprawdzałem)
nie pielęgnują dorobku Wandy.

Poproszę, chętnie odświeżę sobie pamięć.
Również chętnie, ale nie w tej chwili - nie mam dostępu do starej
Wandei a w nowej nie ma archiwów.

Nie bardzo rozumiem ten zarzut. Proszę, rozwiń go.
Aluzja do ekswandyfikowania mnie przez Idi Amina za jakieś tam
angielsko-piłkarskie popierdułki kiedyśtam. Zastrzegam, nie chodzi o
pretensje, bo żadnych nie mam, ale to pewne praktyki które za chuja
nie miały nic wspólnego z tradycją wandową, dlatego z dużym dystansem
postrzegam wytykanie mi przez was odchyleń.

To znaczy zacznijcie zachowywać się jak dorośli ludzie a nie jak gówniarze.
Tłumacząc - zmieńcie nazwiska na szlachecko-buraczane, złóżcie
przysięgi księciuniowi i gnijcie się przed nim w uznaniu dla
nadymanego autorytetu i politycznej poprawności. Nie, dziękuję, wolę
zostać w swoim gówniarstwie (paradoks, Ivo, poza tym że ma zwyczaj
nazywania innych gówniarzami, chyba powiedział kiedyś coś podobnego).