Re: Wandystan: Re: Pupko, twoje dzieło!

Michał Czarnecki <edkum.spirytkum@...>

W dniu 1 lipca 2012 21:45 użytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki
<ks.radetzky@gmail.com> napisał:

Tłumacząc - zmieńcie nazwiska na szlachecko-buraczane, złóżcie
przysięgi księciuniowi i gnijcie się przed nim w uznaniu dla
nadymanego autorytetu i politycznej poprawności.
W tym momencie przypierdalasz się bez powodu, ale do wycieczek
personalnych już się zdążyłem przyzwyczaić. Napisz jeszcze, że jestem
feudalnym chujem a Ciupak niech poprawi skretyniałym debilem w
pończochach, albo czymś równie ambitnym.

Mnie natomiast boli zburaczenie jakie tu zapanowało. Bo tu o klasę
chodzi, której Tobie i Ciupakowi zawsze brakowało. Kiedyś Wandejczycy
potrafili obsmarować w taki sposób, że tamta osoba jeszcze dziękowała.
A teraz tylko "debil, chuj, cipy, pizda". Brawo, brawo.

Nie, dziękuję, wolę
zostać w swoim gówniarstwie (paradoks, Ivo, poza tym że ma zwyczaj
nazywania innych gówniarzami, chyba powiedział kiedyś coś podobnego).
To napiszę jeszcze raz. Stosowanie taktyki "bo tamci to chuje, głupie
pizdy, jebać ich" jest gówniarstwem i rynsztokiem. Liczyłem, że stać
Was na więcej. Tow. Perun lub Tow. Keller potrafili sprzeciwiać się
władzy sarmackiej, używając dużo bardziej wyszukanych metod, niż
"ślubuję pierdolić Sarmację".

Jeszcze jedna rzecz - formuła Wandystanu taka jaka jest teraz jest
przestarzała. Albo się zreformujecie albo Wandystan się zwinie. Jeżeli
ma to wyglądać tak jak teraz, to lepiej zgasić światło.

--
Michał Czarnecki