Re: Wandystan: Re: Pupko, twoje dzieło!

Ivo Karakachanow

2012/7/2 Zgroza <llll@...>

Czuj, czuj!

Tłumacząc - zmieńcie nazwiska na szlachecko-buraczane, złóżcie
przysięgi księciuniowi i gnijcie się przed nim w uznaniu dla
nadymanego autorytetu i politycznej poprawności.
Kurrrwa!

Jak doskonale wiecie, bardziej po pornosocjalistycznej stronie spektrum od
mojej skromnej osoby nie ma już nikogo, jest sam mur. Ale limesy muszą,
kurwa, być!

Rola Jadwigi Kiełbasy-Krakowskiej w budowaniu wandejskiej poezji i
postępowego ideału piękna znalazła uznanie u tak wiodących ideałów naszej
krytyki literackiej jak krytyk Berg i profesor Modrzew. Posądzanie tow.
Kiełbasy-Krakowskiego o ogólny trend szlachecko-buraczany jest niewandne,
bo wykazuje pamięć krótką jak wolność w Scholandii.

A Wasza postawa zaprzecza wszelkim ideom walki postęp społeczny i
zajebistość w mikronacjach. Wstyd mi za Was. bluzgi na prefekta Suszka
dającego Wam możliwość kwiecistych przemów w marmurowych salach sarmackiej
sprawiedliwości, wzniesienia się na wyżyny stylistycznej maestrii a Wy
odpowiadacie stekiem mało wyrafinowych przycinek - nie zapisawałem się
nigdy do takiego Wandystanu.

--
Bananów i słodkości
Helmut Walterycz

Prezydent MW " onomatopej de Folvil-Arped" - wandne nazwisko na które PC
nie marudził
Podskarbi KS "markiz Karakachanow" - reżymowe nazwisko
"szlachecko-buraczane"

LOLłem:)

--
Ivo