Re: Wandystan: Re: Pupko, twoje dzieło!

"Podpułkownik Winnicki

W dniu 2 lipca 2012 00:25 użytkownik Michał Czarnecki
<edkum.spirytkum@...> napisał:

To napiszę jeszcze raz. Stosowanie taktyki "bo tamci to chuje, głupie
pizdy, jebać ich" jest gówniarstwem i rynsztokiem. Liczyłem, że stać
Was na więcej. Tow. Perun lub Tow. Keller potrafili sprzeciwiać się
władzy sarmackiej, używając dużo bardziej wyszukanych metod, niż
"ślubuję pierdolić Sarmację".

Jeszcze jedna rzecz - formuła Wandystanu taka jaka jest teraz jest
przestarzała. Albo się zreformujecie albo Wandystan się zwinie. Jeżeli
ma to wyglądać tak jak teraz, to lepiej zgasić światło.
Obawiam sie ze musze sie zgodzic z tow. Kielbasa-Krakowskim.

Ja zupelnie nie rozumiem z czym wy walczycie. I dlaczego w ten sposob.

--
z poważaniem,

Michał Feliks
poseł na Sejm Księstwa Sarmacji