Re: Wandystan: Re: Pupko, twoje dzieło!

Tow. Radziecki

Czołem Leszek!

Posądzanie tow. Kiełbasy-Krakowskiego o ogólny trend
szlachecko-buraczany jest niewandne, bo wykazuje
pamięć krótką jak wolność w Scholandii.
No sorry. Jak wspomniałem wcześniej - w pełni akceptuję dorobek
mandragora Czarneckiego - we wszystkich aspektach. Ba, nie przeszkadza
mi tow. Kiełbasa-Krakowski jako taki - skoro zdecydowął się
wyemigrować i wysługiwać reżimowi grodziskiemu - jego broszka. Ale
jeżeli tow. Kiełbasa-Krakowski wpada tutaj, żeby pouczać jak należy
budować Wandystan i jaką to on nie jest wyrocznią - to sorry ale nie
mam dla niego sentymentu.

A Wasza postawa zaprzecza wszelkim ideom walki postęp społeczny
i zajebistość w mikronacjach. Wstyd mi za Was. bluzgi na prefekta
Suszka
Ej, moment. Ogarnijcie się i nie łączcie dwóch postaw, ok? Ja na tow.
Suszkowa nie bluzgałem, tow. Ciupak nic nie mówił o
Kiełbasie-Krakowskim. Dwie osoby, dwie postawy i jak sądzę, dwa różne
spojrzenia na sprawę.

dającego Wam możliwość kwiecistych przemów w marmurowych
salach sarmackiej sprawiedliwości, wzniesienia się na wyżyny
stylistycznej maestrii
Dla Ciebie może to być okazja do kwiecistych przemów - dla mnie to
jest coś, na co absolutnie nie mam czasu. Wolę się wznosić na wyżyny
jakiejkolwiek maestri w Wandystanie, nie w marmurowych salach
sarmackiego aparatu ucisku. Jeżeli macie ochotę na wygłaszanie
kwiecistych przemów - czujcie się upoważnieni, żeby występować na sali
sądowej w moim imieniu jako mój obrońca. Ja się tam nie pojawię - a w
efekcie prawdopodobnie zostanę na miesiąc wykopsany, co chyba
całkowicie wyczerpie resztę mojej chęci do udzielania się na
terytorium Sarmacji.