Re: Wandystan: Re: Pupko, twoje dzieło!

Tow. Radziecki

Czołem Michał!

Mnie natomiast boli zburaczenie jakie tu zapanowało. Bo tu o klasę
chodzi, której Tobie i Ciupakowi zawsze brakowało. Kiedyś Wandejczycy
potrafili obsmarować w taki sposób, że tamta osoba jeszcze dziękowała.
A teraz tylko "debil, chuj, cipy, pizda". Brawo, brawo.
Jakbyś choć odrobinę się orientował w sytuacji w Wandystanie, to byś
zauważył że z "chujami, pizdami" itp wszelkiego rodzaju walczę od
dłuższego czasu. A klasa o której mówisz - cóż, być może była
zajebista, ale wyemigrowała. Chyba czegoś brakowało w jej
zajebistości, że zniknęła, a została tylko banda prostaków...

To napiszę jeszcze raz. Stosowanie taktyki "bo tamci to chuje, głupie
pizdy, jebać ich" jest gówniarstwem i rynsztokiem. Liczyłem, że stać
Was na więcej. Tow. Perun lub Tow. Keller potrafili sprzeciwiać się
władzy sarmackiej, używając dużo bardziej wyszukanych metod, niż
"ślubuję pierdolić Sarmację".
To co robi Ciupak trudno nazwać taktyką. I nie uogólniaj z niego na
mnie. Ja sprzeciwiam się włądzy sarmackiej jedynie ją ignorując i
wyrażając głośno mój sceptycyzm. Bez chujów itp.

Jeszcze jedna rzecz - formuła Wandystanu taka jaka jest teraz jest
przestarzała. Albo się zreformujecie albo Wandystan się zwinie. Jeżeli
ma to wyglądać tak jak teraz, to lepiej zgasić światło.
Nie od Ciebie zależy decyzja czy i jak się reformować, i czy gasić
światło. Jeżeli masz zamiar zaangażować się w Wandystan - do czego
zachęcam - to jako pierwszy powitam Cię plonami z PGR-D twojego
imienia i będę namawiał do przejęcia steru. Jeżeli nie - to z całym
szacunkiem, ale zachowaj dobre rady dla siebie, bo tych już mamy
nadmiar.