Re: Wandystan: Pupko, twoje dzieło!

Alojzy Pupka

W dniu 5 lipca 2012 01:13 użytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki
<ks.radetzky@gmail.com> napisał:

PO - Pupka, chyba nie macie zamiaru zatrzymywać Ciupaka PRZED ew.
skazaniem? Szczególnie w przypadku sprawy z oskarżenia prywatnego o
zniesławienie? Jeżeli jednak tak (nie wiem do czego zmusza was prawo),
to mnie też możecie zatrzymać, bo również zachodzi obawa, że będę
naruszał dobra osobiste. Mam na to piekielną ochotę.
Zabawna sprawa, ale Was przeczytałem dopiero teraz, a już wcześniej
zdążyłem zareagować w podobnym do Waszego tonie. Nie uważam żeby
tow. Ciupak zachował się okej (mam na myśli nazwanie pmk debilem,
bo reszta nie była bezpośrednimi epitetami, a co najwyżej agresywną
krytyką), ale pozbawianie kogokolwiek praw obywatelskich bez wyroku,
jeśli się nie ma naprawdę *niepodważalnych* przesłanek żeby sądzić że
dalsze naruszanie dóbr będzie faktycznie mieć miejsce, jest moim zda-
niem niedopuszczalne.

Poniekąd zaryzykowałem swoim dobrym imieniem w tym momencie
i dlatego osobiście proszę tow. Ciupaka o nienaruszanie dóbr ob. pmk;
tak jak pisałem, zupełnie czym innym jest pisać że coś co ktoś robi jest
kurewstwem, czym innym że ów ktoś jest kurwą.

akć mdgr ppłk Alojzy Pupka-Bumbum
komisarz ― elektron ― esencjat