Re: Wandystan: Pupko, twoje dzieło!

pozbawianie kogokolwiek praw obywatelskich bez wyroku,
jeśli się nie ma naprawdę *niepodważalnych* przesłanek żeby sądzić że
dalsze naruszanie dóbr będzie faktycznie mieć miejsce, jest moim zda-
niem niedopuszczalne.
Zdecydowanie racja. <tupie>

Poniekąd zaryzykowałem swoim dobrym imieniem w tym momencie
i dlatego osobiście proszę tow. Ciupaka o nienaruszanie dóbr ob. pmk;
tak jak pisałem, zupełnie czym innym jest pisać że coś co ktoś robi jest
kurewstwem, czym innym że ów ktoś jest kurwą.
Zgadzam się, ale z doświadczenia wiem, że jeżeli Ciupak jest w
troll-mode to taka prośba jest przeciwskuteczna... ;-) Ale wierzę w
jego umiejętność strollowania moich trollskich oczekiwań wobec niego
(chyba, że przeniknie przez moje trollskie zamysły co do jego
trollskiego potraktowania moich trollskich oczekiwań.) Trololo.