Re: Wandystan: Pupko, twoje dzieło!

Alojzy Pupka

W dniu 5 lipca 2012 03:05 użytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki
<ks.radetzky@gmail.com> napisał:

Zgadzam się, ale z doświadczenia wiem, że jeżeli Ciupak jest w
troll-mode to taka prośba jest przeciwskuteczna... ;-) Ale wierzę w
jego umiejętność strollowania moich trollskich oczekiwań wobec niego
(chyba, że przeniknie przez moje trollskie zamysły co do jego
trollskiego potraktowania moich trollskich oczekiwań.) Trololo.
Oh, rekurencja. W sumie nawet jeśli napierdalanie w ob. Piotra Miko-
łaja powtórzyłoby się, to będzie mi osobiście trochę głupio, ale nie będzie
to znaczyło że podjąłem złą decyzję, bo naprawdę nie ma w tym momen-
cie żadnych pewnych przesłanek, które uzasadniałyby zatrzymanie.

akć mdgr ppłk Alojzy Pupka-Bumbum
komisarz ― elektron ― esencjat