Re: Wandystan: Pupko, twoje dzieło!

diuk Khand <khand@...>

--- In wandystan@yahoogroups.com, Alojzy Pupka-Bumbum <alojzypupka@...> wrote:

Oh, rekurencja. W sumie nawet jeśli napierdalanie w ob. Piotra Miko-
łaja powtórzyłoby się, to będzie mi osobiście trochę głupio, ale nie będzie
to znaczyło że podjąłem złą decyzję, bo naprawdę nie ma w tym momen-
cie żadnych pewnych przesłanek, które uzasadniałyby zatrzymanie.

A od kiedy to tow. mandragor pelni funkcje prefekta? - bo zgodnie z prawem to on decyduje o zatrzymaniu a nie namiestnik kraju/prowincji?

Przy czym oczywiscie nie mam nic przeciwko prefektowi wandejskiemu, nawet w osobie tow. mandragora (nie ma zakazu laczenia funkcji z tego co pamietam). Wniosek o powolanie prefekta nie wplynal jak dotad.

W tym zakresie polecenia wlasciwych urzedow nalezy po prostu wykonywac, a w razie ich sprzecznosci z prawem - skladac wniosek do Sadu - gdyz kazde dzialanie prefektury podlega kontroli sadowej. Nie mniej powtarzam - prefektura jest zalezna od decyzji Mandragoratu - jezeli chodzi o personalia. Tu zaniechanie, a nie "rezim" grodziski jest przyczyna sporu.