Re: Wandystan: Uprzejmie prosze…

"Podpułkownik Winnicki

W dniu 6 lipca 2012 11:22 użytkownik gds <grzegorzdstunza@...> napisał:

Ja powiem tylko tyle - dajcie jakieś oświadczenie, konkretny artykuł, nawet
w sarmackiej prasie. To napierdalanie mnie nudzi, zajmijmy się rozmową o
czymś przyjemniejszym. Pewnie hasło Wanda z wozu, KONiom lżej byłoby w smak
kilku osobom, ale dajmy sobie, a raczej KONiowi trochę siana. Wystarczyłoby
zrezygnować z mówienia o czyimś skurwysyństwie, czy konieczności wsadzania
czegokolwiek w dupę księciu i - mam nadzieję, może złudną - KONiki również
przestałyby nas gonić z chęcia oszczania do ostatniej suchej nitki.
Jesteśmy w jednym państwie, to myślmy o odbudowie MW, patrząc na kopytka
sprawujących władzę, ale może i sami się trochę podkujmy, planując dalsze
działania. Ja chętnie się w coś włączę, na razie kupiłem instytucję w
złotej wolności, bo sranie ogniem mnie zmęczyło (tak, mnie) i będę może
robił gazetę.

Swieckie slowa!

Popieram goraco.

--