Re: Wandystan: Projekt konstytucji

"Podpułkownik Winnicki

W dniu 12 lipca 2012 22:51 użytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki <
ks.radetzky@...> napisał:

**

Czołem Michaś!

To co, może byśmy tak uchwalili powyższe?
Generalnie tow. Mandragor zapowiadał ze porówna ze swoim projektem,
ale rozmawiałem z nim ostatnio i wiem jakie ma problemy z czasem - nie
chcę wywierać nadmiernej presji w tej sytuacji.

Choć przyznam, że najsensowniej w tej sytuacji byłoby w tej sytuacji
po prostu ogłosić swój urlop - i powołać dekamerona do pełnienia
obowiązków Mandragorskich w międzyczasie.

-
Mandragor to właśnie chyba zamierza. Bo zapowiadał swój dwutygodniowy
urlop. A i ja wkrótce wyjeżdżam na dłużej.

--
z poważaniem,

Michał Feliks
poseł na Sejm Księstwa Sarmacji