[SAL] Weryfikacja kadr

Tow. Radziecki

Czołem Wandystan!

W ramach działań przygotowawczych i czyszczenia przedpola, wydałem
właśnie postanowienie weryfikujące stan kadr SAL. Dostępne pod
następującym adresem:
http://www.wandystan.eu/system/system.php?strona=2440.

Generalnie - nikomu stopni nie odebrano, a niektórym razem z
przeniesieniem do rezerwy podniesiono (tow. Ivo Karakachanow - ze st.
sierżanta sztabowego na chorążego oraz tow. Struszyński - z bosmana na
starszego bosmana). Do rezerwy trafili przy tym nieobecni lub
niezamieszkali w MW. Jeżeli ktoś uważa, że niesłusznie - to proszę o
zgłoszenia.

Zostawiłem furtkę na wypadek gdybyśmy mieli powrót jakichś
dawniejszych członków SAL lub innych formacji zbrojnych (Żółta Armia,
Gwardia Leblandzka). Chciałem zrobić totalny audyt LDWM w poszukiwaniu
dawnych żołnierzy, ale za dużo tego było na liście niestety, żebym
mógł to przewertować.

Aha:
To dopiero początek!