Re: Wandystan: [SAL] Weryfikacja kadr

gds <grzegorzdstunza@...>

Skierujcie wniosek właściwą drogą, do mnie, a ja przekażę dalej.

Wysłane z mojego urządzenia przenośnego.
26-07-2012 01:49, "Prezerwatyw Tradycja Radziecki" <ks.radetzky@...>
napisał(a):

Czołem Wandystan!

Jak widać chuja to kogo obchodzi, ale kontynuję działania. Już wczoraj
ogłoszone zostało drugie postanowienie
(http://www.wandystan.eu/system/system.php?strona=2441) ws.
organizacji SAL.

W skrócie - bo i tak nikomu pewnie nie chce się czytać - dokonałem
pewnego uregulowania dotychczasowego całkowitego róbtacochcetyzmu, ale
uprzedzając jęki (jakie jęki, co to kogo obchodzi, mógłbym zrobić
czarne sotnie im. Wandera i gnom z kulawą nogą by się nie
zainteresował - pozdro Bonek!) - w żadnym stopniu nie naruszając
istoty oddolności i spontaniczności tych formacji.

A teraz siadam do pisania wnioseczku do księciunia, co by formalnie
przyklepał faktyczną autonomię SAL jako sił zbrojnych.