Re: Wandystan: Konstytucja

gds <grzegorzdstunza@...>

Do jutra w polowej kancelarii, więc dajcie mi jeszcze chwilę. Co prawda
jestem fanem przejrzystości, ale możecie śmiało Mandragorze Seniorze pisać
do mnie jak do urzędnika państwowego, na pocztę, którą na pewno macie w
kontaktach. Mnie np. nie wypada publicznie odpowiedzieć na część Waszego
zapytania.

Wysłane z mojego urządzenia przenośnego.
26-07-2012 08:56, "Piotr_II_Grzegorz" <ksiestwo.sarmacji@...>
napisał(a):

Mam pytanie do władz Wandystanu (obecnie p.o. mndr. dkmr.)
co z konstytucją. Zgodnie z postanowieniami umowy
zjednoczeniowej oktrojuje ją książę i mandragor.

Rozmawiałem z mandragorem Pupką i miał mi przesłać
tekst, który następnie mieliśmy wspólnie opublikować.
Czy w związku z zastępstwem są prowadzone jakieś kroki.
Mandragor Pupka mówił o krótkim akcie sankcjonującym
może nie tyle status quo co status quo ante (stanu klęski
aktywnościowej) pozostawiając uchwalenie konstytucji
docelowej już Churałowi Ludowemu. Czyli: prezydent i RKL -
władza wykonawcza, ChL powszechny - ustawodawcza, brak
sądowniczej (tu właściwość sarmacka dzięki Wandzie, bo
szkoda kadr - zawsze zachęcam chętnych do zgłaszania
swych kandydatur do Sądu Koronnego) i funkcje gwarancyjne
mandragorów (jutrz. i socjogramu).

Uważam, że Wandystanowi szybko potrzeba wyborów
prezydenckich bo taki iwent będzie działał ożywczo.
Nie śledziłem ostatnio LDMW, z uwagi na prace nad systemem
informatycznym oraz ograniczenia realowe, stąd proszę
wybaczyć, jeżeli przeoczyłem coś w temacie.

--
Piotr_II_Grzegorz

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Życie Wandystanu,
w wątku Konstytucja pod adresem
http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=7631&p=75544#p75544.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW
nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.