Re: Wandystan: [SAL] Weryfikacja kadr

gds <grzegorzdstunza@...>

Nie wiem, jak w Grodzisku, ale podlegacie jak na razie Mandragorowi. Chyba
nie chcecie, żeby sarmacka centrala myślała, że my tu mamy niezły burdel?

Wysłane z mojego urządzenia przenośnego.
26-07-2012 09:56, "Prezerwatyw Tradycja Radziecki" <ks.radetzky@...>
napisał(a):

Czołem Perun!

Skierujcie wniosek właściwą drogą, do mnie, a ja przekażę dalej.
A to sam nie mogę? Wybaczcie, nie orientuję się w procedurach - czyli
muszę wszystkie kontakt z władzami centralnymi realizować przez
towarzysza Mandragora/Dekamerona? No do chuja pana! Chyba ich w tym
Grodzisku posrało!

Oczywiście, żeby nie było - żadnych zarzutów do towarzysza za
zwrócenie uwagi nie mam - dziękuję i się dostosuję.