Re: Wandystan: [SAL] Weryfikacja kadr

Tow. Radziecki

Czołem Ivo!

Obchodzi tow. Radziecki więcej niż standardowe gówno - tylko po prostu
listę czytam wyrywkowo i co kilka dni.
Generalnie nie przejmujcie się moimi narzekaniami na brak odzewu - to
tylko takie wytryski stetryczenia. Lepsze (chyba) to, niż strzelanie z
dupy czy coś tam.

Cieszę się z awansu, ale póki nie
dostanę go od Drogiego Lidera jest po prostu nieważny i o khand dupy
rozbić. Nie ma takiego stanowiska jak dowodca SAL co kiedyś nie
omieszkaliście mi wyciągnąc kiedy na analogicznym stanowisku reformowałem
SAL, też powołany na nie jakimś papierem :*
Zupełnie nie pamiętam tamtej sytuacji - wybaczcie krótką pamięć. Tym
niemniej zwracam uwagę, że od tamtej pory - wszystko się zmieniło.
Traktat zniósł cały dorobek prawny, cała władza Wandystanu skupia się
w mandragorze - i jeżeli w tym momencie powołuje głównodowodzącego, to
nie ma co dyskutować. Co do awansu - jak chcecie, to po wyborach i tak
dalej zorganizujemy formalne nadanie z bibą, chłopcami i tak dalej.
Jeżeli o mnie chodzi - nie ma problemu.

Poza tym szacun że się za to
wzięliście i żal że Destrojery Szynowe przenieśliście do archiwum -
stosujecie monfaszystowskie kryterium "aktywnej inicjatywy" zamiast
zostawić ją bo jest zajebista. Bo kto będzie zaglądał do jakiegoś tam
archiwum?
Cóż, drobne nieporozumienie. Oddziałom nadawałem trzy statusy - służba
liniowa, służba garnizonowa i tymczasowe rozformowanie. Destrojery
dostały status garnizonowania i zostają na głównej stronie. Czym to
będzie się różnić - można powiedzieć, że to są po prostu różnie
stopnie poświęcania uwagi. Ja sam nie chcę robić wszystkiego w SAL,
choć porządkowanie strony w pewnym sensie objęło wszystko. Formacje
których "nie czuję" (albo "czuję mniej") przesunąłem do
garnizonów/rozformowania, żeby nie było tak, że 100% SAL robi
Radziecki bez poszanowania dla tradycji poszczególnych formacji i tak
dalej. Szególnie dotyczyło to Gellońskiego Hufca i Baridajskiego
Ćwierćbatalionu.

Co do wrzucania do Archiwum - to akurat nie jest dla mnie powód do
zadowolenia, wręcz przeciwnie. Zrobiłem to głównie z jednego względu -
menu na stronie SAL jest w chuja wysokie, co psuje de facto układ
strony i sprawia, że fatalnie to wygląda i kiepsko się nawiguje. I tak
jest w tym momencie za wysokie (mimo że do archiwum trafił Hufiec,
Ćwierćbatalion, 2 Batalion im. D.Kościńskiego i kontenerowce). Jak
znajdę sposób, żeby sobie z tym poradzić (może rozwijane menu? bo
całkowite schowanie linków do podstron to ostateczność), to
gwarantuję, że wrócą linki do wszystkich formacji.

Ale jak pisałem - szacun, że Wam się chce.
- Ale że co? - Czy RUCHAĆ Ci się chce? (może niedokładnie, z pamięci
cytat z Czarneckiego, który też cytował, ale nawet nie wiem co)