Re: Wandystan: [SAL] Weryfikacja kadr

Tow. Radziecki

Czołem Grigorij!

Obiecuję poprawę.
No, zajebiście.

Podoficer, czyli co konkretnie? Jestem laik i chuj miękki, jeżeli o
wojskowość chodzi.
Co do zasady - każdy stopień niższy od chorążego. Jaki - wybierzcie
sobie sami (popularny był swego czasu sierżant/starszy sierżant
sztabowy - ja i Ivo nosiliśmy), z drugiej strony - moglibyście zacząć
od kaprala (choć po dyskusji z obywatelem kapralem Hornikiem na forum
widzę, że to bynajmniej nie stopień dla spryciarza). Generalnie nie ma
formalnej hierarchii czy nawet listy rang. Pogrzebcie w Wikipedzi jak
nie macie własnych pomysłów.

Czekam z niecierpliwością!
No poszło z półgodziny temu, chodziło ten mail dot. reedukacji i samokrytyki ;-)