Re: Wandystan: [SAL] Weryfikacja kadr

Helmut Walterycz

On 2012-07-26 22:20, Prezerwatyw Tradycja Radziecki wrote:
Co do zasady - każdy stopień niższy od chorążego. Jaki - wybierzcie
sobie sami (popularny był swego czasu sierżant/starszy sierżant
sztabowy - ja i Ivo nosiliśmy), z drugiej strony - moglibyście zacząć
od kaprala (choć po dyskusji z obywatelem kapralem Hornikiem na forum
widzę, że to bynajmniej nie stopień dla spryciarza). Generalnie nie ma
formalnej hierarchii czy nawet listy rang. Pogrzebcie w Wikipedzi jak
nie macie własnych pomysłów.
Uprasza się o umiar w wydawaniu takich opinii.

Moje dogłębne doświadczenie w służbie w stopniu kaprala (jak L. Karakachanow w KSZ, jak również w GAR) wykazuje, że bez kaprali armia nie fungujet.

To, że jakiś obywatel spełnia swoją rolę używając funkcji analogicznych do funkcji przecinaka jeszcze nie znaczy że tak trzeba.

Swoją drogą, KSZ zawsze było skarbnicą ludzi o kwiecistym życiu pozasłużbowym. Legendarny kpt. "Avatar" Chojnacki, pierwszy Amant KS. Legendarny gen. broni Staniszczak i jego biby na Tropicanie. Legendarny mjr "Pentagram" Kunze i jego cysterny spirytusu. Pomnikowy adm. Czarnecki i jego wieczorki poetyckie. Łezka się w oku kręci.

--
weteran operacji ryżozdrojskiej
ex szef Kantyny KSZ