Re: SAL: II Dywizja Okladzin Medycznych im. Chetnego Kroku

pmk

PTR:
Z okazji debiutu w Mandragoracie - Serdeczne Wypierdalać,
Towarzyszu Plutonowy!
Wam również Serdeczne Wypierdalać, Towarzyszu!
Cieszę się, że zawitałem w tak znamienitą bramę,
postaram się dorównać choć do poziomu umożliwiającego
przejście progu.

PTR:
Jako Głównodowodzący, potwierdzam wpisanie Batalionu (BTW
- w temacie jest dywizja? raczej jednak batalion, dywizje
powołuje jednak Komendantura) na listę oddziałów SAL.
Tak jest, Towarzyszu, pierwotnie napisałem dywizja po czym
wziąłem z piórnika podręczny młot pneumatyczny i z
radością przypierdoliłem sobie w ciemię zastanawiając
się, co też sobie myślałem.
Liczę na to, że kiedyś dzięki swej ciężkiej pracy oraz
jeszcze cięższemu stręczycielstwu uda mi się rozbudować
struktury poziome i pionowe.

PTR:
Z chęcią dowiemy się o batalionie czegoś więcej, może
jakieś zdjęcia z akcji?
Na pewno, Towarzyszu Głównodowodzący!

Anarchia Napalm Perun:
Towarzyszu, więcej o sobie i standardowo, czyim jesteście
klonem.
Towarzyszu!
W Księstwie jestem od 25 maja 2012r., uwielbiam wpierdalać
swój nos tam, gdzie nie trzeba, zadaję pytania i dręczę
w poszukiwaniu odpowiedzi.
Stan cywilny zamężny, dziecko sztuk trzy płci
przeróżnych.
Oczywiście deklaruję iż jestem klonem Magdy Hasse, niech
wypierdala w pokoju!

PS: czytałem archiwum listy, szkoliłem się, pewnie
brzmię sztucznie, ale staram się wczuć w odpowiedni
nastrój :-)

--
Wedrowycz-Paczenko

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Życie Wandystanu, w wątku SAL: II Dywizja Okładzin Medycznych im. Chętnego Kroku pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=7641&p=75841#p75841.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.