Re: Wandystan: Co sie dzieje z SKW?

"Podpułkownik Winnicki

W dniu 31 lipca 2012 09:26 użytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki <
ks.radetzky@...> napisał:

**

Wracając do rzeczy - a wyrzekacie się chociażby wszelkiego ekumenizmu
i przyzwoleń na perwersje typu heteroseksualizm? Wiecie, Opos Vandi
musi dbać o zwartość swych szeregów, żeby ładnie na paradach wyglądać.
Przyzwoleń na perwersje zawsze się wyrzekałem, natomiast sensowny ekumenizm
zawsze był mi bliski. NIe idzie o to, że pragnę do OV dołączyć, a o to, że
poglądy religijne zdecydowanie przesunęły mi się w rejony Radia Wandyja i
anilanowych beretów.

--
z poważaniem,

Michał Feliks