Re: Wandystan: [SAL] Weryfikacja kadr

Helmut Walterycz

Z jednej strony Svoboda jest w pytkę i całkiem nadaje się na męża dla
Michasia, ale z drugiej strony ja na przykład pozazdrościłem ciuadde-
braviańskiej La Militia el Regulo pagonów w sygnaturkach i (mając i tak
samemu honorowy stopień rezerwy − canar banano secundo − i prawo
do ładnego pagona) dorobiłem sobie jeszcze salowski podpułkowniczy
epolet według inwencji własnej. Obczaić można w mojej sygnaturce
na forum, choćby tu: http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=7735
Wydaje mi się że czasem pewne uregulowanie tego rodzaju rzeczy
(bez sztywnego dogmatyzmu, rzecz jasna) może być fajne.
Swoją drogą, nie powinniście się podpisywać ppłk mndg Alojzy akć Pupka-Bumbum?

--
B.