Re: Wandystan: Opos Vandi a konklawe

Grigorij

Wypierdalać,

Nie cytuje nikogo bo mam kilka ogólnych myśli, jak się ktoś przyczepi
do mojego formatowania to cytując Jezusa Chrystusa widzącego
trędowatego który chciał uzdrowienia: niech spierdala.

1. Alchien, na Wandę! Che Sztandar Patapon to mój idol! Stworzyłem
centrum twojej myśli!! Aaaa, zdejmuje spodnie.

2. Czy nadal jestem Protonem Precelkhandy? Bo nie wiem czy warto coś
porobić przy stronie.

3. Księga Swarza i Michasia, odpisuje ze spóźnionym zapłonem ale
wcześniej zapominałem, to jest jakaś kurwa kpina? Uznawać za
kanoniczną, księgę związaną z ekswandyfikowanym? MYŚL BARACKA OSAMY
XXIII JUŻ SIĘ DLA NIKOGO NIE LICZY?! To tak jakby uznać za
niekanoniczną instrukcję obsługi prezerwatyw truskawych.

4. Co do Dalajwandy, gdzieś kiedyś widziałem skrypt wyroczni, istnieje
to jeszcze? Jeśli nie to może warto o tym pomyśleć i bo ja wiem...
zintegrować ze Złotą Wolnością?

5. Na koniec mądry cytat, major Bravo powiedział kiedyś "Pewnego razu
wszedłem do zatłoczonego tramwaju nago i wysmarowany pachnącymi
olejkami, nie było mi źle, ale lepiej tego robić".

--
Grigorij Ronnie Karakachanow Junior,
Barack Osama XXIII