Re: Wandystan: [SAL] Weryfikacja kadr

Grigorij

Heil Pupka!

W dniu 3 sierpnia 2012 00:05 użytkownik Alojzy Pupka-Bumbum
<alojzypupka@gmail.com> napisał:

Z jednej strony Svoboda jest w pytkę i całkiem nadaje się na męża dla
Michasia, ale z drugiej strony ja na przykład pozazdrościłem ciuadde-
braviańskiej La Militia el Regulo pagonów w sygnaturkach i (mając i tak
samemu honorowy stopień rezerwy - canar banano secundo - i prawo
do ładnego pagona) dorobiłem sobie jeszcze salowski podpułkowniczy
epolet według inwencji własnej. Obczaić można w mojej sygnaturce
na forum, choćby tu: http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=7735
Wydaje mi się że czasem pewne uregulowanie tego rodzaju rzeczy
(bez sztywnego dogmatyzmu, rzecz jasna) może być fajne.
Towarzyszu Mandragorze, przypominam, że oficjalny i zaakceptowany
raczej przez służby porządkowe przymiotnik dla Ciuad de Bravo to
zajebisty i tak mówimy "pozazdrościłem zajebistej La Militia...".

Wandnie, że pagon się podoba, sam robiłem!

--
Grigorij