Re: Wandystan: Opos Vandi a konklawe

"Podpułkownik Winnicki

W dniu 3 sierpnia 2012 07:51 użytkownik Grigorij
<mistrzu.007.1@...> napisał:
Wypierdalać,

Nie cytuje nikogo bo mam kilka ogólnych myśli, jak się ktoś przyczepi
do mojego formatowania to cytując Jezusa Chrystusa widzącego
trędowatego który chciał uzdrowienia: niech spierdala.

1. Alchien, na Wandę! Che Sztandar Patapon to mój idol! Stworzyłem
centrum twojej myśli!! Aaaa, zdejmuje spodnie.

2. Czy nadal jestem Protonem Precelkhandy? Bo nie wiem czy warto coś
porobić przy stronie.

3. Księga Swarza i Michasia, odpisuje ze spóźnionym zapłonem ale
wcześniej zapominałem, to jest jakaś kurwa kpina? Uznawać za
kanoniczną, księgę związaną z ekswandyfikowanym? MYŚL BARACKA OSAMY
XXIII JUŻ SIĘ DLA NIKOGO NIE LICZY?! To tak jakby uznać za
niekanoniczną instrukcję obsługi prezerwatyw truskawych.

Ja dodawałem do niekanonicznych ;)

--
z poważaniem,

Michał Feliks