Re: Wandystan: Archiwa i wspominki

"Podpułkownik Winnicki

W dniu 5 sierpnia 2012 06:36 użytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki <
ks.radetzky@...> napisał:

**

Czołem Wandystan!

Wybaczcie, że trochę tym spamuję, ale zebrało mi się na wspominki z
dawnych czasów. Pomęczę was trochę, choć niewiele.

Cytat nr 1 - "Nie ma takiego miasta jak Czarnolas. Jest Morwieniec,
Morvenau, taaak..." - Michaś
Cytat nr 2 - "Przepraszam za odwołania realne, ale trudno znaleźć foto
osoby budzącej zaufanie swoim wyglądem." - Karol Marcjan, pod plakatem
UKL z hasłem "Partia ludzi zrównoważonych" i zdjęciem Lecha Wałęsy
Obrazek nr 1 - http://www.archiwum.sarmacja.org/brama_rysunki/1687.jpg

Konkluzja ogólna, z dalszej perspektywy czasowej - UKL (dla młodziaków
- są tu w ogóle tacy? to akurat chyba wszyscy pamiętają, ale żeby nie
było - dla potomnych: Unia Konserwatywno-Liberalna, partia sarmacka z
lat 2006-7 (?), prowadzona przez m.in. Andrzeja Dzikowskiego, kucharza
Marka Lipę, młodego Gerdzia Szopo) było najzabawniejszym zjawiskiem w
ogóle z jakim spotkałem się w mikronacjach. Nie było zabawne przez
taką żenadę, jak Al Rajn czy nanonację. Było zabawne właśnie przez to,
że to nie byli idioci, tylko na takich wychodzili. I usiłowali silić
się a) na powagę b) na sarkazm c) na dowciapność - i we wszystkim szło
im tak samo źle. Tacy Swarzewscy czy Jasińscy mogliby im buty czyścić.

I w ogóle:
LOL Jeśli to jest śmieszne to sam jesteś śmieszny
Tak, UKL była fantastyczna. W pewnym momencie mieli chyba nawet jakieś
sukcesy (mandat poselski?)

--
z poważaniem,

Michał Feliks