Re: Wandystan: Rusza Wandejska Liga Piłkarska!

"Podpułkownik Winnicki

W dniu 8 sierpnia 2012 01:17 użytkownik mdgr pplk Defloriusz Dyman
Winnicki <pplk.winnicki@...> napisał:
Postanowiłem ożywić umarły w Wandystanie rynek futbolowy!

Pod adresem http://www.xperteleven.com/?lid=282130 rusza Wandisze
Erste KlaBe - nasza własna liga piłkarska! Zachęcam do dołączania się,
wystarczy mieć konto na xperteleven, wejść pod wskazany wyżej adres i
już!

Bardzo proszę o niechujowe nazwy zespołów. Chociaż co ja mówię, jestem
w Wandystanie, Rossoneri Fer tu się nie trafi ;) Mandragora Khanda
zachęcam do utworzenia Rotora Precelkhanda ;)

Musimy mieć co najmniej 6 zespołów żeby ruszyć. Zapraszam! :)

Aha, bardzo proszę o start od zera, bez używanych wcześniej i
wypasionych zespołów, żeby szanse były równe :)

--
z poważaniem,

Defloriusz Dyman Winnicki - Wander
mandragor