Re: Wandystan: Towarzyszu Perun!

Tow. Radziecki

Czołem Michał!

Ja tam mimo dwóch (a może trzech?) podejść nie byłem w stanie
x11 rozgryźć za cholerę, ale może to dlatego że nie ogarniam
też realnej piłki kopanej?
A ja wręcz przeciwnie. Realnej nie znoszę, nie toleruję i tak dalej,
co więcej - niemiłosiernie nudziły mnie też wszystkie menegery
piłkarskie do których podchodziłem. A x11 jest fajne. Ostatnio nieco
się znużyłem (Arirang otwarłem właściwie tylko dla aktywności poza
x11), ale na Wandę to już kilka lat w tym siedzę, więc mam prawo. Co
jest w tym trudnego do rozgryzienia? Jak coś, to potłumaczę (dziś już
np. Griszy tłumaczyłem parę rzeczy).