Re: Pierwszy, testowy post

Polyna V. <vilene@...>

Chyba całkiem spoko, jak tak patrzę, a jak ty sądzisz?
Dla mnie wszystko w porządku z tym wszystkim. Oprócz tego że nie ma pewności co do przyszłości, no ale jakby chcieli to wszystko zamknąć to można ściągnąć archiwum wiadomości i przesiąść się na – niestety – forum…

Ten darmowy jeden gigabajt też raczej na dość spore archiwum plaintextowych
wiadomości powinien wystarczyć, hmmm.
Same wiadomości do limitu akurat się nie liczą, jedynie załączniki i inne bajery. Które i tak na razie wyłączyłam.

Ale listę najnowszych chyba i tak się jakoś powinno
dać zaimportować na główną.
No kanał RSS z najnowszymi wiadomościami jest.