Re: Wandystan: Komunistyczna Partia Sarmacji (wandów)

"Podpułkownik Winnicki

W dniu 26 sierpnia 2012 16:36 uytkownik Alojzy Pupka-Bumbum <
@alojzypupka> napisa:

**

W dniu 26 sierpnia 2012 16:19 uytkownik mdgr pplk Defloriusz Dyman
Winnicki <pplk.winnicki@...> napisa:

Teraz to ja wyjedam na 3 tygodnie, wiec bede sie pojawial zrywami, o
ile
w ogole. Jak wroce, Panie.
Ah, no tak, bo zagranico nie ma internetw, to tylko polski wynalazek...

S, ale ja to od tych internetw si chc chocia na ten czas odizolowa i
uywa tylko awaryjnie. Albo zacznijcie beze mnie, a ja potem dorzuc swoje
3 en.
--
z powaaniem,

Defloriusz Dyman Winnicki - Wander