Re: Wandystan: Cenzura w Bez Pudru

ANP <grzegorzdstunza@...>

W dniu 1 września 2012 17:59 użytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki <
ks.radetzky@...> napisał:

Czołem Wandystan!

http://www.wandea.wandystan.eu/2448

Pozdro! BTW otrzymałem już - jak się spodziewałem - groźby, że osoba
na obrazkach pójdzie z tym do realnego sądu. Nie mogę się doczekać.

Zastanawiałem się, o której takie info dostaniecie ;) Moim zdaniem jeśli
ktoś przez lata korzystał z "realnego" wizerunku w mikronacji, to powinien
godzić się z tym, że czasami odwołanie do tego wizerunku może się pojawić.
Trzeba było myśleć bardziej perspektywicznie. Ja też wolałbym się momentami
odciąć od adresu, w którym jest moje "realne" nazwisko, ale teraz to już
nie ma kompletnie sensu.

I śmieszy mnie groźba - straszyć sądem, za wykorzystanie wizerunku w
"zabawie", w której samemu udostępniło się ten wizerunek?

--
ANP