Re: Wandystan: Re: Test

ANP <grzegorzdstunza@...>

W dniu 1 września 2012 20:12 użytkownik diuk Khand <khand@...> napisał:

Radze przyjac do wiadomosci fakt, ze posiadalem PELNE PRAWA ADMINISTRATORA
LDMW przez caly okres jej trwania od zalozenia i posiadam nadal - to jest
przez okres OSMIU lat. Dotyczy to takze okresu kiedy bylem ksieciem a
Mandragorat niepodleglym panstwem, wiec prosze zachowac umiar w domyslach
na temat mojego samopoczucia i jego ewentualnego wplywu na dzialanie ldmw.

p2g

Ja o tym wiem, co prawda nie wiem dlaczego tak było i już mi się nawet nie
chce przypominać. Pozwólcie jednak, że dopóki możemy się wypowiadać,
będziemy sami dobierać tematy. A Wasza nadgorliwość w zakresie
cenzurowania, bezprawna, skłania jednak ku domysłom, czy jak pogoda się nie
zepsuje, nie zaczniecie kasować, czy tekstów, czy może dostępu.

ANP