Re: Wandystan: Cenzura w Bez Pudru

diuk Khand <khand@...>

--- In wandystan@..., Prezerwatyw Tradycja Radziecki <ks.radetzky@...> wrote:
Pozdro! BTW otrzymałem już - jak się spodziewałem - groźby, że
osoba
na obrazkach pójdzie z tym do realnego sądu. Nie mogę się
doczekać.

Jezeli bedziesz naruszal moje prawa pomimo kolejnych upomnien o zaprzestanie naruszen to tak sprawa sie skonczy. Jak jestes taki odwazny, prosze o wyslanie mi twojego realnego adresu na maila. Oczywiscie moge te okolicznosc ustalic w inny sposob, ale chyba byloby uczciwiej po prostu ulatwic tutaj wymiane stanowisk.

I nie, nie mialem zamiaru podawac ciebie do sadu - co w przypadku braku reakcji na naruszenia (nie odebrales telefonu, nagralem sie na poczte glosowa) napisac tobie list polecony, z prosba o zaprzestanie naruszen. Tylko tyle.

Nie zalezy mi na NICZYM innym niz na niepublikowaniu mojego wizerunku bez mojej zgody. Nie domagalbym sie ani zadnego zadoscuczynienia, ani zadnej kary (zreszta ona tu nie wchodzilaby w gre) co po prostu niewykorzystywania mojego wizerunku, do czego mam swiete prawo. Jezeli tego nie rozumiesz, to nie ma w jednej zabawie miejsca dla ciebie i dla mnie. I prosze nie traktowac tego jako grozby. Ja rozumiem, ze chcesz sie bawic w tej piaskownicy - ksiazeta tez sie zmieniaja. Nie widze potrzeby, zebym to akurat nie ja mial ustapic.

Mielismy przyklad diuka Koscinskiego, ktory w podobnej sytuacji (o wiekszym stopniu natezenia, bo tam nie chodzilo o brak zgody, co o ordynarne pomowienia) po prostu zrezygnowal, majac zwyczajnie dosc naruszen.