Re: Wandystan: Cenzura w Bez Pudru

ANP <grzegorzdstunza@...>

W dniu 1 września 2012 20:21 użytkownik diuk Khand <khand@...> napisał:

Jezeli bedziesz naruszal moje prawa pomimo kolejnych upomnien o
zaprzestanie naruszen to tak sprawa sie skonczy. Jak jestes taki odwazny,
prosze o wyslanie mi twojego realnego adresu na maila. Oczywiscie moge te
okolicznosc ustalic w inny sposob, ale chyba byloby uczciwiej po prostu
ulatwic tutaj wymiane stanowisk.

I nie, nie mialem zamiaru podawac ciebie do sadu - co w przypadku braku
reakcji na naruszenia (nie odebrales telefonu, nagralem sie na poczte
glosowa) napisac tobie list polecony, z prosba o zaprzestanie naruszen.
Tylko tyle.

Nie zalezy mi na NICZYM innym niz na niepublikowaniu mojego wizerunku bez
mojej zgody. Nie domagalbym sie ani zadnego zadoscuczynienia, ani zadnej
kary (zreszta ona tu nie wchodzilaby w gre) co po prostu niewykorzystywania
mojego wizerunku, do czego mam swiete prawo. Jezeli tego nie rozumiesz, to
nie ma w jednej zabawie miejsca dla ciebie i dla mnie. I prosze nie
traktowac tego jako grozby. Ja rozumiem, ze chcesz sie bawic w tej
piaskownicy - ksiazeta tez sie zmieniaja. Nie widze potrzeby, zebym to
akurat nie ja mial ustapic.

Mielismy przyklad diuka Koscinskiego, ktory w podobnej sytuacji (o
wiekszym stopniu natezenia, bo tam nie chodzilo o brak zgody, co o
ordynarne pomowienia) po prostu zrezygnowal, majac zwyczajnie dosc naruszen.

Wbrew pozorom, ja się z Wami zgadzam, ale co to znaczy Wasz? Piszecie tutaj
jako Khand i o "realnym" wizerunku? Druga sprawa - przecież kto, jak nie WY
powinien mieć z historii mikronacji przykłady, że jak się cenzuruje, jak
przyznaliście - bezprawnie, to musi się odbić czkawką. Może za ostrą, a
może nie, bo ja np. mam wątpliwości, czy tylko dlatego, że ktoś nie
wyobrażał sobie "realnych" konsekwencji, musimy w mikronacji zupełnie
przekreślać historię (ale potraktujcie to jako tzw. akademickie gdybania).

ANP