Re: Wandystan: Cenzura w Bez Pudru

diuk Khand <khand@...>

--- In wandystan@..., ANP <grzegorzdstunza@...> wrote:

przyznali¶cie - bezprawnie, to musi siê odbiæ czkawk±. Mo¿e za ostr±,
Tyle, ze ja akurat uprawnienia moderatorskie mam. Rownie dobrze moglem po prostu zdjac artykul z glownej. Z powodow... estetycznych. Uczciwie napisalem, ze biore na siebie to, ze musze zawiesic tresc artykulu do czasu podjecia decyzji. Pora byla zbyt pozna. Cos kolo polnocy.

Osobiscie za zgoda Sejmu wydam rozporzadzenie, ktore unormuje kwestie stylu realnych pieniedzy z panstwem wirtualnym - i tu zasada jest taka, ze tego styku co do zasady bedzie jak najmniej. Uwazam, ze sprzedawanie zlotowek za liberty zniszczy dziewiczosc tego obszaru internetu. Gdzie wkladamy pasje a nie portfele.

Artykul przywroce. Natomiast, nie ukrywam, ze licytantów - z grona szlachty i arystokracji - bede traktowal jako osoby ktore naruszaja etos szlachectwa. Mam do tego prawo. Decyzje podejme WYLACZNIE po zaopiniowaniu dzialania przez Senat.