Re: Wandystan: Wygrałem w sądzie

"Podpułkownik Winnicki

W dniu poniedziałek, 3 września 2012 użytkownik Prezerwatyw Tradycja

**

Czołem Pupka!

Otóż to! Bezczelności i wszechwładności prefektury stanowcze NIE.
Swoją drogą:

http://prawo.sarmacja.org/akt,5495.html
http://prawo.sarmacja.org/akt,5496.html
http://prawo.sarmacja.org/akt,5497.html

Czyli obywatela Księcia podejście do - w jego opinii - niesłusznych
wyroków.

Na marginesie - nie wiem czy w pełni prawne było zarządzenie zatarcia
wyroku (Konstytucja o tym nie mówi, Kodeks Sprawiedliwości jasno
rozdziela udzielenie łaski i ewentualne zatarcie wyroku), ale ja nie
mam zamiaru się w tej sprawie w ogóle przejmować i robić cokolwiek.
Wniosek do SN o stwierdzenie, czy zatarcie jest pełnoprawne, gdyby
faktycznie skutkował w uchyleniu aktu łaski, zaszkodziłby jedynie tow.
Suszkowi (no i wjechał na ambicję Khanda, ale o to mniejsza), a nie o
to tutaj chodziło. Wniosek przeciwko Suszkowi jako osobie był tylko
dlatego, że nie dało się pozwać Prokuratury jako urzędu (i prawnicy
odradzili mi pozywanie Korony jako takiej). Jemu osobiście jak
najbardziej szkodzić nie chcę.

__._,_.__
Nie no, to jest już kurwa skandal.

Po raz kolejny w historii mamy ostentacyjne, bezczelne niszczenie
niezaleznego sadownictwa. Ja juz od czasu pojawienia sie klona diuka N.
Powtarzam, ze sady w tym kraju sa juz tylko nic nie znaczaca ozdobka.

Pierdole. Skladam mandat. Wieczorem zamieszcze odpowiednie oswiadczenie. Ja
w tej kpinie nie mam zamiaru brac udzialu. JKM zapomnial, niestety, o
idealach.

--
z poważaniem,

Defloriusz Dyman Winnicki - Wander