Gra Wandystan!

"Podpułkownik Winnicki

Towarzyszki i Towarzysze,

Jako trener-selekcjoner reprezentacji Wandystanu w piłce nożnej
melduję, że dziś o godzinie 20.30 na stadionie Damiana Koniecznego w
Genosse Wanda-Stadt gramy towarzyski mecz z Księstwem Sarmacji. Mecz
jest ostatnim etapem przygotowań kadry do Ligi Światowej - wielkiego
turnieju z udziałem 15 reprezentacji narodowych.

Sarmacja jest mistrzem v-świata, wynik zatem nie jest w tym meczu
najważniejszy. Dam też szansę występu młodym zawodnikom, by byli w
pełni gotowi do walki w Lidze.

W szatni zespołu nakazałem powiesić portret Drogiego Lidera,
Towarzysza Prezydenta Pawła Ciupaka. Oby Jego mądrość i siła
pozytywnie natchnęły piłkarzy i poprowadziły ich do zwycięstwa w
turnieju.

--

pplk Defloriusz Dyman Wander
Mandragor Senior