Re: Wandystan: Przywroccie mnie do KPS(w)!

"Podpułkownik Winnicki

W dniu 24 listopada 2012 15:51 użytkownik Adrian Jasinski <
ksiestwo.sarmacji@...> napisał:

**

Witam Towarzysze!

Bardzo żałuję że podpisałem się pod wnioskiem o
referendum, nie chciałem tego robić. Ja zdecydowanie nie
prezentuję podstaw reakcyjnych, antysocjalistycznych i
kefaszystowskich. Jestem silnie zdeklarowanym lewicowcem i
socjalistą i usunięcie z KPS(w) uważam za skandal. Bardzo
uprzejmie proszę o przywrócenie mnie do partii. Obiecuję
że to było ostatnie takie zachowanie nie zgodnie z linią
partii i obiecuję że już więcej tak robić nie będę.
Kocham wasze ugrupowanie i nie wyobrażam sobie członkostwa
w innej partii niż Komunistyczna Partia Sarmacji (wandów).
Ponownie wystąpiłem o członkostwo w Grupie Dyskusyjnej
tej partii.

Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.

Wspaniała samokrytyka wedle klasycznych wzorców

Gorąco popieram w/w wniosek.
--

pplk Defloriusz Dyman Wander
Mandragor Senior