Re: [SPAM] Re: Wandystan: Obywatelstwa

Helmut Walterycz

On 2012-12-10 17:04, Jan Ubinkov wrote:
Wypierdalac!
Czy jezeli posiadam juz obywatelstwo sarmackie, to tutaj skladam prosbe o obywatelstwo wandejski?
Z jakimi obowiazkami i z jakimi przywilejami laczy sie posiadanie obywatelstwa Wandejskiego?
Jakie sa procedury nadawanie Wandystanskiego obywatelstwa?
Jak poprawnie tworzyc przymiotnik od wandystanu: wandejski, wandystanski , mandragoratowandystanski?
Towarzyszu:
wandejski jest formą najpopularniejszą, ale mandragoratowandystański czy wandowy również są mile widziane!

Mile widziany jest tutaj pierdolnik zwany delimiterem, czyli kreska kreska spacja, tak jak u mnie w podpisie. Pozwala on programom pocztowym oddzielić automatycznie treść maila od różnego spamu pod spodem.

Korzysta towarzysz z programu pocztowego? Jeżeli nie, to polecam - pomoc techniczna dostępna u mnie pod dowolnie wybraną drogą komunikacji.

--
Czuj-czuj!
Karakachanow Sr.