Re: Wandystan: Wandea ludu

"Podpułkownik Winnicki

W dniu 14 grudnia 2012 16:09 użytkownik Jan Ubinkov
<janubinkov@...>napisał:

**

Wypierdalac towarzysze i towarzyszki i towarzorzyszki i towarzyszkorzysze
i towrz(agenderowcy) !

Wiem, ze juz poruszalem ten temat, jednak nie mam sily szukac go w mailu
zeby go odswierzyc. Uwazam ,ze powinnismy zlorzyc sie na stworzenie
tygodnika mandragoratowandystanskiego , Wandea Ludu. Bedzie to przynosic
pieniadze, ktore wykorzystane miga byc na nasz kochany Wandystan. Przyda
sie takze jako pismo poswiecone sprawom wandystanskim. I Bedzie jedna z
jedyna gazeta pisana z Wandejskim humorem :)

Można. Nie jest to zła koncepcja. Mogę w czynie społecznym założyć
instytucję.

--

pplk Defloriusz Dyman Wander
Mandragor Senior