Re: Wandystan: Wniosek o obywatelstwo

Jan Zaorski <zaorski1@...>

Chętnie się spotkam ale narażę mam L4 do niedzieli później mam wolne i
dopiero w warszawie jestem 27 grudnia. Może lepiej się zgadać na styczeń?

W dniu 18 grudnia 2012 14:23 użytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki <
ks.radetzky@...> napisał:

**

Czołem

Ja takze podobno tam egzystuje. Slyszalem, ze calkiem zimno tam teraz
jest.

No to coś ktoś kiedyś gdzieś? Może moglibyśmy doprowadzić do spotkania
naszych realowych awatarów na jakimś rozgrzewającym piwie? Jeżeli Tow.
Ciupakowi nie pękną szyny przy dojazdach z tej jego wiejskiej okolicy,
a tow. Zaorski znowu nie utknie w weekendowej pracy, a tow. Pupka ma
chwilę między swoimi różnorakimi studiami, to proponowałbym jakiś
weekend - nawet najbliższy. Względnie w tygodniu - raczej po 17,
odpadają poniedziałki i czwartki.

Pozdrawiam
Jan Magov-Zaorski